18 oktober 2011

Anticipation

Han sætter et glas vin foran mig og smiler. Det der lidt skæve smil, som jeg kender så godt. Som jeg elsker. Som gør mig blød og varm indeni.

Han har skænket godt op, og jeg ved, at det ikke bliver det sidste glas vin, jeg drikker i aften. Det er en del af hans plan - at drikke mig fuld. Ikke sanseløst beruset; bare nok til at gøre mig medgørlig. For så at udnytte situationen til sin egen fordel.

Sommerfuglene flagrer rundt indeni. Nervøse og spændte. Jeg nipper til vinen og håber, at sommerfuglene vil falde lidt til ro. Jeg siger til ham, at jeg allerede føler mig en smule ør. Han smiler til mig og skænker mere vin op i mit glas.

Han beder mig lukke øjnene og tage tøjet af. I mit eget mørke hører jeg ham bevæge sig rundt om mig, mærker hans hænder på min nøgne krop. Han kysser mig krævende, før han blindfolder mig. Kun han ved, hvad der venter mig nu.

Jeg er helt i hans magt.

Og jeg nyder det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...