18 oktober 2008

Don't Waste My Time

Jeg har flirtet lidt over Messenger. Eller lidt er vist en underdrivelse, for den her fyr kan noget med ord, der gør mig fuldstændigt rundt på gulvet. Kommunikationen har ikke ligefrem været uskyldig hele vejen igennem, men til mit forsvar vil jeg sige, at det var ham, der startede! Men jeg har nu ikke tænkt mig at stoppe ham...

Selvfølgelig er der en kemieksamen, der - også - skal bestås IRL, før man ved, om man har spildt hinandens tid. Og som til enhver anden eksamen, er man nødt til at forberede sig på det værste og håbe det bedste - men uden at forvente for meget. Men hvad skal man egentlig forvente, når en mand siger "hvis du er ude efter sex, så behøver vi ingen eksamen"? Betyder det så nul sex? Eller at sex er en bonus?

Der er vel ikke andet for end, at jeg må finde ud af det. Helst så hurtigt som muligt, for jeg har egentligt ikke lyst til bare at være nogens tidsfordriv...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...