01 maj 2011

Bottom Line

Jeg lider af underskud på sex. Med eftertryk på lider!

Måske er jeg blevet forvænt?  For jeg kan ikke mindes, at jeg savnede sex i samme grad, mens jeg var single. Dengang var det nok mere forestillingen om sex, og tanken om at det var alt for længe siden sidst, der fyldte mit hoved.

Nu er det et fysisk savn, som fylder min krop. Et afsavn. En uvelkommen smerte. Og det hjælper ikke at gøre noget ved det selv. Det giver mig ikke den følelse, jeg savner. Jeg ender bare med at blive mere frustreret, end jeg var i forvejen. Og meget mindre omgængelig.

Jeg må lide lidt længere i mit eget selskab. Indtil han giver mig det, jeg trænger til.

Forløsning.

2 kommentarer:

  1. For dælen METS, du er jo hårdt ramt.
    Tillykke med det, trods smertende savn.
    For i det store regnskab giver det forhåbentlig plus på bundlinien.

    Chili

    SvarSlet
  2. Tak Chilli.

    Der er heldigvis stadig stort plus på kontoen, selvom nogle dage er hårdere at komme igennem (alene) end andre...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...