28 april 2011

Cheers Then

Og så på en hverdagsaften...

Jeg er rødvins-liderlig. Sådan rigtig 3-4 glas rødvins-liderlig. Og kæresten er overhovedet ikke indenfor rækkevidde. Suk.

Jeg har ikke fået nok til at få tømmermænd af det - hverken den ene eller anden slags. Men jeg må tilstå, at jeg altså har spejdet ud i lokalet og overvejet, hvilke (i flertal!) af de tilstedeværende mænd, jeg ville have overvejet at slæbe med i seng, hvis jeg ellers havde været single. Og så er det, at jeg godt ved, at det er over min sengetid.

Inden jeg går i alene seng, vil jeg sende en besked til min kæreste, og fortælle ham, hvor meget jeg savner ham. Forhåbentlig uden for mange afslørende stavefejl...

Skål.

2 kommentarer:

  1. Skål! Altså i kaffe.. eheh :O)

    SvarSlet
  2. Åhr, kaffe!!! Jeg kunne SÅ godt bruge et skud eller 2.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...