18 april 2011

So in Love

Jeg mærker, at han lægger sin arm omkring mig. Han trækker mig ind mod sin nøgne krop. Holder mig så tæt, at det føles som om vi smelter sammen. Og han slipper mig ikke.

Jeg svæver på søvnens rand - bevidst og så alligevel ikke helt. Jeg mærker hans varme ånde mod min hals, hvor han kysser mig blidt. Hans læber brænder mod min hud. Og jeg brænder efter ham.

Jeg falder i søvn med ham i alle mine sanser, og hans stemme i mit øre, som hviskende fortæller mig, at han elsker mig.

Jeg er stadig head over heels - og helt og holdent hans.

3 kommentarer:

  1. Jeg under dig alt det bedste, smukke, men hold da op jeg er misundelig! :genert:

    SvarSlet
  2. Nice :o)
    I særdeleshed en heldig mand, der inspirerer dig til at skrive så smukt.

    Chili

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...