06 september 2011

Under the Covers

Hans hånd kommer listende i mørket. Lukker sig langsomt om mit bryst. Et forræderisk lille gisp af nydelse slipper over mine læber, da han prøvende kniber min brystvorte.

Han læber strejfer min hals. Han bider han mig kærligt men bestemt i halsen. Lige der, hvor det kan mærkes gennem hele kroppen.

Og jeg overgiver mig. Helt. Smelter mellem hans hænder. Drukner i en verden lyst og vellyst, mens hans hænder holder mig nådesløst på grænsen af orgasmen.

Jeg balancerer på smertegrænsen. Indtil hans pik befrier mig.

4 kommentarer:

  1. Suk......ja slet ikke et tosset indfald :D

    Kort og godt
    Chili

    SvarSlet
  2. uhmm...så kort så godt skrevet.. råmateriale af billeder vælter rundt i hovedet nu.

    tak ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...