31 december 2011

Happy New Year

Jeg har aldrig haft et nytårsforsæt. Og jeg skal heller ikke have et for næste år. Men en ting tager jeg med mig fra 2011 - ikke bare ind i det nye år, men resten af livet. At livet er skrøbeligt og kun til låns.

Det er egentlig ikke nogen overraskelse. Men ikke desto mindre sandt. Ikke fordi jeg skal til at leve, som om hver dag var det den sidste i mit liv. Men måske skal jeg bare ikke være så bange for at tage chancer og prøve noget nyt. Jeg skal turde leve mit liv - hele livet.

Jeg kommer sikkert til at gøre noget, jeg fortryder. Og hvad så? Så er jeg blevet en erfaring og en oplevelse rigere. Men egentlig vil jeg også hellere fortryde noget, jeg har gjort end at fortryde, at jeg ikke turde...

Skål og godt nytår derude!



4 kommentarer:

  1. Helt enig. Hellere fortryde det man har gjort frem for det man aldrig gjorde... heldigvis er det jo også sådan at fortryder man det man gjorde er man jo stadig erfaringen rigere og dermed et udviklingstrin vider.

    Godt nytår Mets og dejligt se dine ord igen.

    kærligst
    lilleQ

    SvarSlet
  2. Tusind tak, lilleQ - og i lige måde. Må vi blive rige på erfaringer og nye oplevelser i det nye år :-)

    SvarSlet
  3. Så sandt og smukt formuleret
    Godt nytår
    :)
    Chili

    SvarSlet
  4. Tak Chili.

    Så må man se, hvilke chancer der byder sig i det nye år :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...