31 december 2012

Unhappy Old Year

Kære 2012.

Jeg har egentlig ikke så meget at sige til dig.

Du har ikke været noget lykkeligt år. Og du har ikke behandlet mig særligt pænt. Hvis jeg havde kunnet undgå dig på nogen måde, så havde jeg gjort det. Men du skulle absolut komme på tværs af mit liv.

Jeg vil stadig tænke tilbage på dig. Det kan jeg vist ikke undgå. Men det bliver ikke rare tanker, jeg tænker om dig. Det har du ikke fortjent. Det bedste jeg kan sige om dig er, at du aldrig kommer tilbage. Du ender her, og din efterfølger kan kun gøre det bedre.

Farvel 2012. Du får ingen tak for i år. Gid du må drukne i champagne.

2 kommentarer:

  1. Årh.. Kære dig!

    Væk med 2012 og gid du må drukne i champagne mange gange i 2013!

    Jeg sender dig de varmeste ønsker for 2013 og lad propperne springe lystigt!

    SvarSlet
  2. Tak for de søde ord.

    Og nu burde 2012 være druknet godt og grundigt!

    Godt nytår til dig også.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...