27 januar 2013

Private Affair

Det ramte mig lige i maven og tog pusten fra mig et øjeblik. En uventet overraskelse. Meget uventet. En af dem, der ikke giver andet end knuder i maven.

Et navn jeg ikke har set, siden jeg var single. Og en kort besked, der poppede op i preview. "Jeg savner dig. Sig til hvis du vil ses."

Jeg stirrede længe på den. Jeg vidste godt, hvad svaret var. Og er.

Jeg har ikke behov for at se ham, blive mindet om ham, møde ham igen. Ikke fordi, vi ikke holdt af hinanden engang. Men fordi han hører til i min fortid som single. Og der skal han blive. Han skal ikke dukke op ud af ingenting og sige, at han savner mig. Og slet ikke når han ved, at jeg har valgt at tilhøre en anden mand.

Jeg var tæt på at svare ham. Skrive at han aldrig skulle kontakte mig igen. I stedet slettede jeg den uåbnede besked. Jeg ved ikke, om der stod mere. Og jeg har ikke behov for at vide det.

Mere er der ikke at sige i den sag.

Til nogen!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...