10 april 2013

Incomplete

Det er en mærkelig følelse. Det er som om, der mangler noget. Fordi han ikke er her. Fordi jeg er alene uden ham.

Det er ikke sådan, at min verden går i stå, når vi ikke er sammen. Jeg kan sagtens underholde mig selv. Men det er ikke lige så sjovt eller hyggeligt. Og det er ikke en fælles oplevelse. Kun noget jeg kan fortælle ham om. Og det er altså ikke det samme.

Jeg savner ham. På en knugende, intens måde. Jeg kan ikke forklare det bedre. Og følelsen bliver værre og værre for hver dag, vi er adskilt. Og endnu værre næste gang...

Når han kommer hjem, vil jeg kravle ind i hans favn og indånde hans duft. Svælge i hans nærvær. Og føle hjertet slå let og frit igen.

2 kommentarer:

  1. Jeg ved hvordan du har det. Jeg håber at tiden flyver, så du snart er i hans favn.

    SvarSlet
  2. Hader, når man mangler den brik ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...