19 januar 2011

Happy New Life

Nyt år, nyt liv og gode intentioner.

Ja okay, det er måske en smule overdrevet ligefrem at kalde det et nyt liv, men lidt er der da sket siden sidst... I hvert fald kan jeg ind imellem selv have svært ved at følge med, og det lider mit online liv altså under. Til gengæld har mit sexliv aldrig været bedre, men det tager vi lige en anden gang...

Det ville ligne mig dårligt at lave nytårsforsætter, for jeg ved godt, at jeg ikke kan holde dem. Og der er efter min mening ingen grund til at planlægge med mere dårlig samvittighed end højst nødvendigt! Jeg har alligevel dristet mig til at love både Bad Girl Fairy og mig selv at skrive noget mere. Det burde ikke være så svært - og nu er jeg jo allerede godt igang.

Nå, men skål på det nye år - fortsættelse følger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...