14 februar 2011

Happy Monday

Hver dag burde være kærestedag!

Her sidder jeg så, helt u-single og alene, og savner kæresten - ikke fordi det er den 14. februar, men bare fordi han ikke er her.

Jeg har aldrig fejret Valentine's. Aldrig. En åbenlys årsag er selvfølgelig, at jeg sjældent har haft nogen at fejre dagen sammen med. Og selv hvis jeg havde, så er jeg ikke er meget for den kommercielle version af kærligheden. Jeg tror ikke på lyserød candyfloss og fyldte chokolader, og jeg behøver ikke et dusin langstilkede roser, som bevis for, at min kæreste elsker mig.

Selvfølgelig er jeg ikke mere hellig, end at jeg aldrig ville sige nej tak til blomster og chokolade. Men jeg vil hellere have dem på enhver anden dag, og fordi kæresten har lyst til at give mig dem - ikke kun fordi andre skal tjene penge på en officiel kærestedag.


Happy Valentine's Day - trods alt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...