27 september 2008

Just Shoot Me!

Mænd gør kvinder dumme. Det skulle endda være videnskabeligt bevist. Jeg behøver nu ikke at se beviser for påstanden, for jeg ikke et øjeblik i tvivl om, at der er noget om sagen...

Personligt er der især én mand, der gør mig dum - så dum, at jeg ikke kan lade ham være, selvom jeg burde vide bedre! Jeg kan ligefrem høre, hvordan min IQ rasler ned, bare jeg ser hans navn. Jeg kan mærke noget, der suser gennem min krop og overtager kontrollen af al tankevirksomhed, når han siger noget. Og pludselig føler jeg mig reduceret til noget, jeg ikke bryder mig om at være: Dum!

Men selvom jeg ved, at jeg burde vide bedre, så sker den gang på gang, at min hjerne kortslutter og forråder mig. Hvilket får mig til at overveje, om ikke jeg er ramt af en eller anden form for midlertidig sindssyge... Det nemmeste ville selvfølgelig være at give METS skylden, men det ville ikke være fair. For denne gang er det faktisk mig, der gør dumme ting - og der er ingen, der stopper mig.

Jeg håber, at der findes en effektiv behandling mod min tilstand, for hver gang en mand gør mig dum, græmmes jeg og tænker:

1 kommentar:

  1. Hvis du finder en behandling, så sig lige til. I need it too ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...