22 september 2008

Playing with Fire

Der er altid nogen, der bliver brændt, når man leger med ilden. Spørgsmålet er vel nærmere, hvor svære forbrændinger, man får...

Jeg elsker at flirte, og jeg flirter både bevidst og ubevidst - og ikke nødvendigvis for at opnå noget. For mig er det først og fremmest en sjov og uforpligtende kommunikationsform. Selvfølgelig skal man lige overveje, hvordan det bliver opfattet af den, man flirter med, for det kan godt gå hen og blive en småpinlig affære, hvis man ikke har samme intentioner.

Og det er så her, det potentielt går galt, for jeg er muligvis kommet til at puste lidt til flammerne i et bål, jeg ikke selv har tændt. I hvert fald ikke med vilje...

Sagen er den, at min ex-kæreste flirter med mig. Min ex-kæreste, som har søgt efter og fundet mig på facebook. Min ex-kæreste, som jeg ikke har set i næsten 15 år. Min ex-kæreste, som jeg skred fra uden en forklaring efter 1½ års forhold. Forklaringen var, at jeg ikke kunne håndtere, at han elskede mig mere, end jeg elskede ham - og jeg kunne ikke sige det til ham. I stedet pakkede jeg mine ting og rejste uden et ord. Ikke noget jeg er specielt stolt af, men jeg var ung og naiv, og gjort er nu engang gjort. Alligevel flirter han med mig - hvilket han for en sikkerheds skyld har skåret ud i pap - og jeg kan ikke lade være med at flirte tilbage.

Om det bliver et problem, ved jeg ikke endnu, men jeg har en fornemmelse af, at jeg nok burde lade være. For jeg kan have mine tvivl om, hvorvidt man slipper helt uskadt fra at lege med en gammel flamme…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...