06 september 2008

Naughty by Nature...

My alter ego, my inner devil, my dirty girl... MyEvilTwinSister - or METS for short!

Når min indre djævel får lov til at komme ud at lege er det sjældent kedeligt - tværtimod faktisk! Hun danser på bordene, flirter med alle mændene og gør i det hele taget ting, pæne piger ikke gør. Og hun slipper afsted med det, fordi jeg giver hende lov...

Jeg er nemlig holdt op med at bekymre mig om, hvad pæne piger ikke gør. Det er for anstrengende i længden, og hvis nogen har et problem med det, så er det præcis det, det er: Deres problem! Mit liv er nemlig for kort til at skulle leve op til andres forventninger. Jeg vil meget hellere leve op til mig selv!

Hvorfor skulle jeg ikke også gøre det? Jeg vil da nødigt gå glip af mit liv, fordi jeg lyttede til andre i stedet for mig selv. Nå jo, jeg lytter selvfølgelig også til min indre djævel, når hun har noget at sige. Det har METS heldigvis tit - og jeg er ikke i tvivl om, at hun nok skal sige sin uforbeholdne mening!

Underfundigt egentlig; at være sin egen onde tvilling...

1 kommentar:

  1. METS Har fulgt dig flere gange på Jubii, og vil bare sige tak for at være en kæmpe inspiration!!!

    Har selv en evil twin sister at kæmpe med, men hun får lov til lidt mere nu end tidligere ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...