03 marts 2011

Control Freak

Jeg er lidt af en kontrolfreak på nogle punkter. Okay, måske lidt mere end lidt. Og måske også på lidt flere punkter, end jeg vil indrømme. Til gengæld kan ting, der ikke har min interesse, få lov til at passe sig selv - eller allerhelst: Blive passet af andre!

Men det var mit lille kontrol-gen, det skulle handle om. Og det er som sagt ikke så lille endda.

Jeg må nok modvilligt erkende, at jeg har meget svært ved at slippe kontrollen. Meget! Selvfølgelig er der visse ting, som ikke kan kontrolleres - liv og død og den slags. Det er jeg helt klar over, og det kan jeg også sagtens acceptere, men derfor behøver jeg jo ikke bryde mig om det!

Når det så er sagt, så handler det egentlig om sex og parforhold. Ikke på den måde forstået, at jeg har trang til at kontrollere min kæreste - for det har jeg på ingen måde behov for. Men jeg har svært ved ikke at forsøge at kontrollere mig selv i forhold til ham. Jeg kan mærke, at jeg ikke tør give mig selv 100%, men jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvorfor. For jeg har faktisk lyst til det!

Og der var de så igen - de der sidste 2%, som jeg stadig ikke har fundet ud af, hvor sidder! En dag finder jeg dem nok. Spørgsmålet er nok bare, hvor længe man skal lede...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...