08 marts 2011

Time Out

Tiden flyver alt for hurtigt afsted - og der er alt for lidt af den!

Lige nu har jeg følelsen af, at jeg ikke har tid nok til at være mig selv. Eller overskud til at være den kæreste, jeg har lyst til at være. Og det føles ikke specielt rart. Faktisk føles det, som om mit liv er sat på pause, mens verdenen derude farer forbi på fast forward. Og jeg kan ikke rigtig finde ud af, om jeg vil af eller på.

Det er nu ikke fordi jeg tror, at jeg går glip af noget vigtigt, mens jeg har for travlt til mit eget liv. Det håber jeg i hvert fald ikke. På den anden side - hvis jeg ikke har opdaget det, så har det nok heller ikke været så vigtigt... Eller hvad?

Gid jeg kunne sætte verden på pause. Bare lige indtil jeg kan følge med i mit eget liv igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...