22 marts 2011

Half Double Life

Det føles som om jeg lever to liv - et liv med manden, jeg elsker og et uden ham. To halve liv, som ikke helt bliver til 1.

Forklaringen er, at jeg lige for tiden lever adskilt fra manden, jeg elsker - og det er ganske ufrivilligt! Men sådan er det desværre, når man ikke kan kontrollere de ydre omstændigheder. Ikke noget, der ligefrem gavner mit lille kontrol-freak gen. Eller den personlige økonomi for den sags skyld. Pengene er egentlig det mest ligegyldige i den her sammenhæng. Dem ville jeg såmænd gerne betale, hvis jeg kunne få mere kæreste-tid til gengæld. Men sådan fungerer det vist ikke rigtig...

Så jeg kommer nok til at sidde med følelsen af at leve to halve liv lidt endnu. Eller et helt dobbeltliv, måske?

Det kan egentlig også være ligegyldigt, hvad man kalder det. Bare det snart går over!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...