10 marts 2011

Dear Diary

Da jeg var yngre, skrev jeg dagbog. Dagbøger. Fyldt med naive, uskyldige hemmeligheder og hjertekvaler. Jeg ved ikke, om jeg synes, at livet var mere eller mindre kompliceret dengang. Måske ser det bare anderledes ud nu, fordi man ser det i et andet perspektiv.

I dag skriver jeg her. Undercover. Min blog er fuld af små og store hemmeligheder. Her står ting, som jeg aldrig ville fortælle en levende sjæl - og nogle jeg knapt nok vil indrømme overfor mig selv. Vel vidende, at hvem som helst kan læse med. Når som helst.

Måske er det netop derfor, jeg skriver. Fordi det er nemmere at blotte sin sjæl for tusinder af fremmede, end at risikere at dømmes af dem, der står ens hjerte nærmest.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...